Η Ελένη Μαλκογιάννη-Μούτσου ίδρυσε τον ομώνυμο ξενόγλωσσο εκπαιδευτικό οργανισμό το 1974, με κύριο σκοπό τη σωστή διδασκαλία των ξένων γλωσσών.
Σπούδασε Αγγλική Φιλολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, Κοινωνικές Επιστήμες στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και Διοίκηση Επιχειρήσεων. Η επιστημονική της κατάρτιση σε συνδυασμό με τη βοήθεια των πιο κοντινών μελών της οικογένειάς της, και συγκεκριμένα της κόρης της, Μαριλένης Μαλκογιάννη (κατόχου Μεταπτυχιακού MSc. Applied Linguistics and Second Language Acquisition – Oxford University), της ανηψιάς της, Κωνσταντίνας Βασιλείου (κατόχου Μεταπτυχιακού ΜΑ Education Management – King’s College London), καθώς και πολλών άξιων συνεργατών, της δίνουν τη δυνατότητα να διευθύνει με υπευθυνότητα τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών, μια από τις μεγαλύτερες εκδοτικές επιχειρήσεις, την MM Publications, καθώς και το εκπαιδευτικό τμήμα του Software House, Binary Logic.
Η εμπειρία της έχει μετουσιωθεί σε πράξη με τη συγγραφή περίπου 1600 τίτλων ξενόγλωσσων σχολικών βιβλίων, όπως επίσης και άλλου ηλεκτρονικού υλικού, που καλύπτουν από τα μικρότερα ως τα μεγαλύτερα επίπεδα της διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας. Η συγγραφική της δραστηριότητα έχει βρει παγκόσμια απήχηση, αφού τα βιβλία της χρησιμοποιούνται σε περισσότερες από 100 χώρες του εξωτερικού. Στην Ελλάδα τα βιβλία της προτιμώνται από χιλιάδες Κέντρα Ξένων Γλωσσών, αλλά και από πολλά δημόσια και μεγάλα ιδιωτικά σχολεία.
Διακρίνεται από την επιθυμία για συνεχή ανανέωση της εκπαιδευτικής δουλειάς, τη συνέπεια στους αρχικούς στόχους, την αυστηρότητα στον έλεγχο της διδασκαλίας καθώς και το οργανωτικό της πνεύμα, που της δίνει τη δυνατότητα να συνεργάζεται άψογα με όλο το επιτελείο των σχολείων μας.
Aπό το 1974 μέχρι και σήμερα, τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών Μαλκογιάννη-Μούτσου είχαν και έχουν ως αρχικό στόχο να διδάξουν σωστά ξένες γλώσσες. Οι κύριοι λόγοι που συντελούν στην επιτυχία και την ανοδική μας πορεία στο χώρο αυτό είναι οι ακόλουθοι:
- η ασταμάτητη προσπάθεια για εξέλιξη
- η συστηματική δουλειά μας
- η συνέπεια στις βασικές αρχές μας
- η υποδειγματική μας οργάνωση
- η συνεχής ανανέωση των εκπαιδευτικών μας μέσων
- η σωστή επιλογή, η εξειδίκευση και η συνεχής μετεκπαίδευση των καθηγητών μας
- η σοβαρή μέριμνα για τους χώρους εργασίας μας
- η σωστή επιλογή διδακτικού υλικού
- η ιδιαίτερη φροντίδα για τους μικρούς μας μαθητές
- η προσήλωση στην επίτευξη του στόχου για τους μαθητές των πτυχίων